mandag 16. juli 2012

Tips til enkel kamuflasje




Både hjemme og på hytta tyr vi til sånne små "opptennings-poser" når det skal fyres i ovn og peis.

Den runde boksen som disse småposene oppbevares i, er veldig stygg ikke spesielt vakker... Jeg strikket i full fart (rillestrikk) med dobbelt garn en enkel "kamuflasje" som passet til den runde boksen. Fremdeles kanskje ikke en pryd for øyet, men litt finere, i hvertfall..?


Ganske stygg


Litt finere


Fin måte å slanke garnlageret på!

Foreløpig har jeg laget bare én til hytta og en hjemme, men man kan jo lage en rød til julebruk, en gul for å få opp påskestemningen osv?




1 kommentar:

  1. Det var lurt og fint! Eit tips som eg absolutt skal ta med meg inn i hausten. Hyggeleg av deg å kikke innom bloggen min og tusen takk for fine kommentarar:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Jeg leser alle, og blir SÅ glad :-)