torsdag 7. mars 2013

Høstvesten som ble påskevest


Jeg har strikket enda en Høstvest fra Pickles. I påskefarger...
Disse vestene er morsomme og enkle prosjekter, og en fin måte å bruke litt restegarn på. Daisystrikking er så dekorativt, og ser myyye mer avansert ut enn det er... 
Jeg har brukt Abuelita Baby merino fra Pickles; et nydelig garn (som er på salg nå!!!)




Ingen endringer på oppskriften. Halsfellingen kunne godt ha vært strammere, ser jeg, men alt i alt er jeg fornøyd med resultatet. Så fornøyd, faktisk, at jeg hiver meg på Pinnekrokens utfordring med tema GULT.


Hvem som skal få vesten? Jeg er ikke sikker. Jeg tror det blir JOY!


18 kommentarer:

  1. Den var veldig fin! Koselige vår/påske-farger! :)

    SvarSlett
  2. Så søt den var da!! Sprekt og morsomt med gult.
    Har ikke prøvd Abuelitagarnet, men garnsalg er jo alltid fristende....

    SvarSlett
  3. Veldig fin! Jeg liker fargene!
    Har strikka en høstvest jeg og (før blogging var aktuelt) og den er mye brukt:) Utrolig mykt garn som dessverre nupper mye - vesten så ganske så fort godt brukt ut. Sånn er det vel med alle entrådsgarn. Når jeg ser hva jeg fikk ut av salget, kan det ikke ha vært så ille ;)

    SvarSlett
  4. Så fin den ble! Herlige vårfarger.
    Vester er veldig praktiske plagg.
    Ha en fin helg:-)

    SvarSlett
  5. Så skjønn vest:-) Herlig fargekombinasjon!

    SvarSlett
  6. En skikkelig glad-vest!

    SvarSlett
  7. Så frisk og fin - er enig om at Daisystrikk er morsomt og ser mer avansert ut enn det er.

    SvarSlett
  8. Herlige farger!! Gult er kult!!

    SvarSlett
  9. Mmm, sukkertøy for øyet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Svinger innom for å si at det heftet er på dansk, så no sweat

      Slett
  10. Så herlig sprek påskevest :)

    SvarSlett
  11. Daisystrikking må jeg lære meg, det ser jeg. Så flott det ble! Minner meg litt om kremtopper vi lager når vi pynter bløtkake eller cupcakes. :) vesten ble så fin!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Ingrid :)

    SvarSlett
  12. Den der Daisyen ser lekker ut,og den lille genseren ble så søt. Flink du Ingrid.
    Klemz

    SvarSlett
  13. Tusen takk for alle snille kommentarer, folkens :-)

    SvarSlett
  14. Høstvesten ble riktig så vårfin i denne friske fargekombinasjonen.

    Takk for bidraget til Pinnekrokens marsutfordring: Gult er kult!

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    Forøvrig veldig morsomt å snuble over en annen strikkedoktor ;)

    SvarSlett
  15. kult er atter en gang kult! Nydelig vest!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Jeg leser alle, og blir SÅ glad :-)