søndag 13. mars 2016

Vevstrikket barselgave




Verdens beste Pilatesinstruktør begynner å bli temmelig høygravid, og jeg fikk lyst til å lage en liten barselgave til henne og gutten hun venter. 


Jeg tok utgangspunktet i denne kysen og sokkene, og lagde en "gutteversjon" som jeg egentlig er ganske fornøyd med. Garnet hadde jeg liggende fra før, det hvite er Lille lerke (fra Dale garn, i ull+bomull), det grønne og det blå er nydelig merinogarn fra Abuelita. 




Det gikk med bare 50 gram garn totalt til hele settet, som var morsomt å strikke.

Anbefales!

3 kommentarer:

  1. Så super sett har du strikket. Veldig hyggelig for lille prinsen.
    Deilig fargene - vevestrikk ser veldig god - kanskje jeg må prøve en gang :-))
    Hilsen til deg. Ha riktig god uke fortsatt. Snøkrystallhilsen fra Viola

    SvarSlett
  2. For et nusselig sett! :))

    SvarSlett
  3. Kjempeskjønne plagg.
    Klemz

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Jeg leser alle, og blir SÅ glad :-)