fredag 29. juni 2012

Ikke akkurat hjemmestrikka...



De som kjenner meg vet at jeg er tilhenger av de enkle gleder. Jeg har en over gjennomsnittet forkjærlighet for lange dagsetapper, tung sekk, sovepose og telt.

MEN... -litt hverdagsluksus må også til?!
Da jeg så denne lommeboka/miniclutchen fra Max Mara klarte jeg veldig fort å overbevise meg selv om at jeg egentlig har vært på jakt etter akkurat den veldig lenge, og den måtte bare bli med hjem.



Et lite selvportrett ble det visst også :-)



3 kommentarer:

  1. Anonym6/29/2012

    Kjempefin blogg du har :-)) Stor fortåelse for at den lommeboka bare måtte bli med deg hjem. Lekker!
    Hilsen Åse

    SvarSlett
  2. Åå fin! Ja til hverdagsluksus!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Jeg leser alle, og blir SÅ glad :-)